Hej allt fulk:)

Hejsasvejsan jag var precis klar med mitt inlägg då dtan dampade så jag  fick skriva om alltihopa det är nått man inte uppskattar precis... Var och shoppade på centersyd men hittade dock bara 2 tröjor och en bunke armband.. Tittade på en tröja till men köpte den inte vilket jag ångrar  nu efter.. Men den satt så tait så kände mig inte bekväm alls. Men får väll åka in och köpa den :) Just nu har jag super duper tråk.. Finns inget att gra och det suger... På misdsommar ska jag till stugan där släkten är linus ska även med.. Så det bli dansa och sånt på kvällen på dansbanan (a) och jordgubbar och glass :D thii älskar midsommar... :)


<---- Cubus 199 :-          Armband 169 :-       179:- Cubus   ----->
                                        Gina tricot


Denna ångade jag att jag inte köpte




Hittade dessa glasögon ... tänkte nästan köpa dom bara för att dom är så himla fula haha kan fan inte va någon som köper dom haha :P  Wannabe ozzy ;)


påväg hiiiiim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0