9 Juni

Tömde skåpe för sista gången idag och känslan
går inte att beskriva. Men kommer dock att sakna
allt en aning men men :).

När jag kom hem fick jag veta det bästa jag och lollo
skulle åka till malmö och hämta Wilmer.
Det tråkiga är att de inte kunde operera bort cansern
de kunde bara kastrera honom så att det skulle gå lättare
för honom att göra "numer 2".  När vi skulle hämta honom
såg han så ledsen ut och så hade han en stor tratt runt
huvet som han ska ha tills han tagit bort stygnen.
Men så var han så yr så han gick in i massa saker och vinglade
tyckte så synd om min lilla vovve.

Men bara han blr bättre så är det guld värt. Har lagt ner
de två senaste timmarna på att göra en video till
skolavslutningen och är fortfarande inte klar än.
Men kul ska de bli iallafall ;P

Men godnatt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0