24 Juni

Har nyss kommit hem typ var och lämnade ***** på stationen:) Riktigt varmt ute ;o men dock ritkigt skönt men känns lite sen att gå ut och sola nu hehe :) Ska snart tvätta bilen. Tvättade den andra igår :) så blir lite pengar så ska ta wilmer en runda med så blir de med pengar :) $_$ mohaha (a) Vaknade typ sådär vi ett.. Blev frukost och sen sitta ute i värmen och prata. När vi kom ut så var det full trafil ute i lilla Höör. Händer inte ofta lixom haha ;)

Nu är det bara 10 dagar kvar till spanien (a) fatta att jag superduper längtar.. hiii vill bara ligga på stranden och känna hur solen steker på min hud. Och jag vet att det kommer vara lika fint väder i morgon...

Min foto tidning kom även idag så har suttit och läst i den oxå många bra knep om hur man ska göra för att få bättre bilder :)) Vill även ha enny kamera så är någon intresserad av en så är min till salu :)) Bara att slå en signal eller ett sms :) 0705524634. Är ensam hemma alla andra är på city gross. Rätt skönt såhär på dagen då man bara kan skruva upp volymen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0