22 Juni

Sitter i uterummet och har nyss ätit grillad korv i bröd yamyam. Nu väntar vi bara på att thomas ska komma å vi kan åka till centersyd:) Själv ska jag bara köpa några linnen kanske till spanien och ett par bikini trosor. Annars har jag nog allt jag behöver =)) Smile smile ska kanske innom thomas mormor och morfar eftersom de bor i lödde. Får se vad som häner :)

Vaknade rätt sent idag men det är förlåtligt eftersom jag somnade sent igår. Men jag gick upp och då stack jag och louise till Thomas och spelade sims 3 och slappade. Sen åkte vi hem så hoppade jag in i duschen och fixa mig och sånt. Och sen hade pappa köt cp god glass. Ctiron & kaktus sorbet extremt god plus någon annan kola glass massa gott det behövdes eftersom vädret plötsligt blev så varmt :)

Nu är det bara 12 dagarkvar till spanien ghaa det känns verkligen inte som det för tiden har gått så extremt fort :) men men Här får ni en super duper osminkad Jessica bild (Y)


såhär kan man se ut på ett sommarlov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0