21 Juni

Igår gjorde jag inte så mycket. Alexander och Linus kom vid nollslaget så snacka vi massa satte på en film vid 3 tiden såklart somnade alla när filmen var slut så det blev att dom sov här för när vi vaknade var klockan 11.. Då blev det upp och fixa sig.

Idag
Jag och louise körde senare vid 12 tiden till Thomas spelade sims 3 hehe (a) det är kuligt (a) var där i typ 2 timmar sen skulle vi köra Linda (Thomas syster) till hennes jobb. Så då åkte vi och handlade mat på konsum och sen åkte vi hem. Nu sitter jag här och louise har precis gått in i duschen ska snart börja på maten. Ska in till malmö klockan sen med Wilmer ( min hund ) för han ska ta bort stygnen sen han opererade sig. Är nog hemma runt klockan 9 eller nått.

Annars ikväll vet jag inte ritkit vad som händer. Men vad jag vet är att det bara är 13 dagar kvar till Spanien. Sjukt härligt kan knappt hålla mig asså :p Kommer bli riktigt skönt.Där är 24 grader i malaga just nu =)) sköönt 24 grader i skuggan och strålande sol. Det tackar man inte nä till :) Och klockan är ändå snart halv 5 awesome.. Men nu är louise kla i duschen see yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0