17 Juni

Har nyss tränat ett sumba pass skönt. Ska in i duschen nu och hoppas på att nått kul ska hända ikväll :) La mig i solen vid 12 tiden och vid 2- halv 3 ick jag in så ja hoppas att jag fått färg. Drömde en mindre kul mardröm inattes. Var antagligen för att vi pratade om filmen igår som inehöll mördare och sånt shit. Såklart skulle jag drömma om de..

Min dröm
Jag var nere i typ ett parkeringshus så kom där en man på en motorcykel och sa  " you better run " så körde han närmare och närmare. Sen ploppade det upp en pisol i min hand från ingenstans så sköt jag såklart han i axeln. Så ringde jag polisen och jag grät och visste inte var jag var.. Det var hämsk. Sen helt plötsligt så vände drömen och blev helt cp haha för då visade sig de vara martin och johan våra gamla vikarier på ringsjöskolan som var poliserna haha helt sjukt..

Älskar verkligen vädret känns så dumt att sitta innen men det är så sjukt varmt i solen asså. Och det värsta är att jag inte orkar göra något.. Jag är så himla lat nu sen skolan sluta.. Jag går up vid tolv och går och lägger mig typ vid 1 och då är jag skit trött annars brukar jag alltid vara vaken i typ 16 h . Men men


Kärlek på sommaren
       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0