16 Juni

Började med att jag vaknade klockan 12 riktigt skönt kände mig riktigt utvilad. Ritkigt skönt ute med sol och värme som jag bad om igår ;) Så jag och louise tog Wilmer och körde ner till fugdaröds skogen och gick en lån runda. Sen blev det till att lägga ut ett par madrasser i solen så la vi oss och solade och pratade. Sen blev det för varm  men vi ville ändå vara i solen så vi tog fram det gamla kubb spelet som alltid underhöll oss förra sommaren :) Såklart vann jag *stolt* då louise bara slått ner en. wihoo... Efter ett tag körde jag och louise igång med sumba passet blev dock bara en halvtimme. Sen blev det in i duschen och sen fixa sig.. Sen blev det till att vänta på att simon skulle komma så åke vi vidare till ludvigsborg och ämtade thomas sen blev det riktning mot lund till filmstaden där vi skulle se "killers" en bra film:) Filmen var klar runt kvart över 10 så blev in i bilen sen hem. Följde sedan simon till brödboden där han hade sin cykel...

Nu sitter jag här och alex och Linus har nyss stuckigt för de var och hälsade på en sväng :D mina små saknade bågar:)) Ska snart lägga mig är ritkigt trött.. Imon blir det sumba pass direkt när jag vaknar sen en lång runda med Wilmer.. Som vanligt vaknar man upp och är själv hemma eftersom alla jobbar.. och louise sover hos thomas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0