15 Juni

Vaknade vid 12 idag men log och drog mig i sängen till hon var halv 1. Då blev det upp och äta lite sen blev det film senare åkte jag och lollo ner till frigolitfabriken för att hämta thomas nycklar så att vi kunde komma in i hans lilla stuga så vi kunde  hämta sims 3 men såklart fick de inte plats på minneskortet.. Så fick köra hem igen för då var maten klar. Senare på kvällen åkte vi åter igen till thomas med en hårdisk och la över sims där och tog även en lång runda med Wilmer i kvarteren där och en vända i skogen :) Så har iallafall varit ute idag ;)

Och om man ska snacka om vädret så är de ju ingen höjdare. Ena stunden så är de sol andra så regnar det och åskar.. Man blir ju helt knäpp. Men såntur är  så skulle det bli finare väder i mon ;D Hoppas på värme och sol så man kan steka lite i solen :) Skönt skönt :)

Nu funderar jag på att göra scones till i morgon bitti :) Men det är ju dock godare när dom är nybakade :) Så får väll bli till att göra det imorgon men who knows när Jessica är i farten :) Börjar dock bli pömsi.


Vill mer än gärna ha detta i min garderob!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0