11 Juni och skolavslutning

Vi började kvart över 11 i kyrkan sjöng lite sånger och sen blev till klassrummet för sista gången och fick våra betyg och de berättade minnen. Sen visade jag video jag jobbat på och den blev faktiskt rätt okej ändå:) Folket skrattade iallafall ;) Sen blev det upp till älvkullen för lite fika och sista avsked. Blev tårögd när jag tog emot blomman och kramade om anki och lena. De har verkligen varit super snälla. Men värst blev det när man kom ut och skulle säga hejdå till alla. Då kom floder av tårar. Grät tills det började göra ont i huvet. Gick ner till skolan ville säga hejdå till lärarna en sista gång.

Sen blev det bojertz (stavning) med Felicia. En socker bulle och en munk fick första biljett ner i min mage jam jam. Ikväll har jag faktisk inte den blekaste aning om vad som händer. En del som ska till vaxsjön men orkar inte när vädret är såhär.. Blir väll till att sitta hemma eller träffa någon annan som inte heller pallat dra till vaxsjön ;)




Fika på älvkullen:)



haha mobba inte bilden me jag skulle faktiskt prata :)
och dock den ända bilden jag har på mig och felicia ...:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0