All kärlek till dig Bea <3

Tack Bea.
Tack för att för att du finns för mig.
Tack för att du får mig att tro att det finns något gott här i världen.
Tack för att du gör mig till en lite bättre människa för varje dag som går.
Tack för att du finns här för mig, för jag behöver verkligen dig.
Tack för att du tog bort allt det svarta i mitt liv och fick mig att börja leva igen.
Tack för att du är den du är.

Vi måste verkligen börja träffas mer gumman. Du är min andra halva som alltid finns där för mig. Är jag ledsen finns du där och gråter med mig. Är jag glad finns du där och skrattar med mig. Är jag inte på humör finns du bara vid min sida. Jag vill bara att du ska veta att du betyder så grymt mycket för mig. Och jag skulle aldrig byta ut dig mot alla pengar i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0