30 Juli

Nu har jonas nyss stuckigt. Vaknade vid 2 typ men gick dock inte upp förens lite över 3 sköönt:) Igår fick vi nått ryck vi 1 tiden att vi skulle gå ut. Tog lite godis med oss och gick ut satte oss på en bänk och tittade på alla miljontals stjärnor som fanns på himlen. Var väll hemma lite över 3. Somnade väll runt 5 skulle jag tro.

Imon blir det 17, 18, 23 ( tror jag ), 25, 27, 45 års fest :) Kommer säkert att bli super kuligt :) Blir till att sova i hässleholm sen :) Och sen på söndakväll vet jag inte ritkigt vad som händer:) Men nått lär ju hända ;) Men nu ska jag nog sätta mig vid tv och se på någon bra film :)





Någon mer än jag som älskar jonas ögon!!
Jag är stolt fotograf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0