3 Juli och dan innan

Har packat och letat kläder och skor exakt hela dagen.. Resenerverna börjar visa sig nu:P Men det gör det bara ännu bättre :P men kommer ju dock inte kunna sova inatt.. Ska upp klockan 4 för att duscha. Halv 6 går vi till staionen. Och runt 10 går planet från kastrul. man måste va där 2 timmar innan så blir ju lagom (Y)

Ska mellan landa på mallorca (stavning?) och sen börjar resan igen mot malaga. Är framme vid huset runt 5 kanske efter att ha handlat frukost och mat till nästa dag. Vilket vi får göra snabbt eftersom dom har konstiga tiden och så på söndagar. Hoppas verkligen på en super duper semester :) Och hoppas på att hitta något internett cafe eller nått så jag kan visa att jag lever nån dag. Fast det är dock skönt att bara lägga allt åt sidan och bara slappa :P

Lär nog inte kulla blogga imon bitti eftersom det är ont om tid. Så detta blir mitt avsked :P iallafall för nu :P Men ni får ha det super bra och så kommer jag hem den 14 pusshej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0