18 Juli

Hejsan svejsan :)
Igår somsagt vaknade jag ritkigt sent så dagen flög förbi.. Senare på kvällen stack jag hem till Jc och såg film. Va hemma runt halv 1. Då gick jag och mötte Linus och Alex :) Stack även denna gången hem till Alex och hämtade glass och cola. Blev hem till mig och såg på "Robin Hood - Men in tights" så det blev en del skratt kan jag säga:p När de stack gick jag och la mig vaknade runt 11. Då körde jag lollo och thomas till pema och köpte saker till Scrapbooking fattar inte att jag inte kommit på det innan för det drar verkligen in en i de. Vill bara köpa mer saker och fortsätta och göra värsta grejen (a) Haha. Men det är antagligen mkt billigare på nätet så får väll beställa där :)

Nu ska jag snart till djurparken med mamma och Pappa (a) Inte varit där på flera år faktiskt så tycker att det är på tiden nu. :) Och hoppas att vi ska ha nått RIKTIGT gott till mat idag :) Är faktiskt sugen på korv med bröd (a) Inte för att det är det godaste man kan göra men hade suttit riktigt fint nu :)

När louise slutat jobba senare vid 9 ska vi åka till vaxsjön och ta ett kvällsdopp. Hoppas bara att ingen annan är där. Inte lika kul då :) Men det kommer antagligen att vara en del där eftersom det är sommar och lov. Men ifs så är det inte så varm idag. Haha jaja Nu ska jag gå och se ifall jag hittar något roligt till min lilla nya saming :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0