17 Juli

Sitter vid datan och väntar på att maten ska bli klar. Kotlett med klyftpotatis :) Vaknade och fråga vad är klockan så svarade han 4 jag bara WHAT?! har jag sovit till 4. Får absolut inte hända igen:) Stack  till vaxsjön runt halv 9 igår. Bea kom i samma veva så slapp sitta och vänta :) Då bytade vi om och upptäckte att väggarna var rätt så tunna :p Blev ändå inget dopp för min del men lilla jonas simade som en liten fisk(Y) LIte senare tände vi brasan och grillade min kotlett tsm med beas och de andras hamburgare (Y) Stack väll hem vid 12 tiden ch fick med mig 4 myggbett hem;S inget jag gillade :) Precis när vi lagt oss ringde lotta att jag skulle komma ut. Då var det bara upp ur sängen igen. Men sen blev det sängen tillslut :)

Vet inte riktigt vad som händer ikväll tror jag ska ringa alex och linus och se om det är sugna på att hitta på nått denna ensamma dag haha :p Lotta stack med ema och Louise jobbar så mja här är rätt ensamt hemma. Känner även för att se massa film så tror jag ska se om där är nått bra på tvn annars är jag sugen på antingen :
-Hitta Nemo
-Lillefot
-Narnia
-Sound of music

Det lutar faktiskt mest åt sound of music tror även att mamma är sugen på den men det ända dåliga är att den är 3 timmar lång.. Lite jobbigt faktiskt. Men nu är maten klar see ya :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0