15 Junli

Igår träffade jag bea saknat henne massa. Alltid lika härligt att träffa henne. Sen stack jag ut med Linus och alex. Stack hem till alex för att hämta pizza och glass och köpte även 3 flaskor coola på preem. Sen stack vi hem till mig värmde maten och såg på stolthet och fördomar.. Så jäkla bra :D

Idag har jag vatt hemma tagit det lugnt och tittat på film. Senare på kvällen körde lollo o jag till preem och köpte läsk och jordnötsringar (L) och chips. Sen kom thomas då tittade vi på någon skräckfilm.

Imon kommer jonas så ska vi till vaxsjön (tror vi?) möjligtvis grilla med några andra =) Jonas är ju överlycklig över att ha fått körkort nu ;) så  gratz till han :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0