7 Januari

Har nyss vaknat och ätit frukost =)
Håller på att fixa oss sovit med malin sen i onsdes härliga dagar :P
Kollade på två harry potter filmer igår:) haha trevligt :)
Före de varvi ute och jag höll på att spy så illa jag mådde ingen
aning om vad som hände :P
Men sen klart så blev jag bättre sen ;)
Och nu sitter jag och fryser sönder för de som vill veta och pallar läsa min blogg:P
Vi somnade runt 06.00 igår eller jag malin somnade vid hlav sex och jag satt
och inbillade mig att massa mäniskor var i garderoben för det liknade verkligen
mäniskor :S Sjukt äckligt men men jag har en ursäkt att jag såg skräckis i onsdes:P
haha kommer fan aldrig att våga sova haha men men :)
Har fortfarande inte fått min mobil och det stör mig verkligen ..
men finns inget annat att göra än att vänta (Y)
Nu börjar jag äntligen bli lite varm i alla mina kläder haha (Y)
Imon ska vi "fira" linus som fyllde 16 mahaa
kommer bli super men efter att det "sket sig" hos johan så får vi fixa eget :)
Kommer bli a crazy night :D men men nu ska jag fixa mig hajoivaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0