4 Januari

Dygnade med Linus och Alex idag eller inatt många skratt:)
Och vid tolvslaget blev det gratta Linus som fyllde 16 år :D
På morgonen åkte vi till mlamö först åt vi på mc donalds
för att stilla hungern det blev god frukost den dagen :P
Sen så blev det in på entré och shoppa :D
Blev dock bara en klänning och ett par höga shors ..
Men efter de tog vi bussen in till torget och så gick vi
in på "din sko" jag skulle se om jag hittade ett par skor
men blev inga efter mycket om och men :/
Och sen stack vi hem:) Både jag och linus somnade
på tåget och båda såg lika shockade ut när vi vakna
och undra om vi missat att gå av :P
Men vaknade i eslöv sån tur va hehe :) Nu är jag så himla trött
medans middan gjordes passade jag på att sova i två timmar:D
Skönt skönt men mindra skönt när dom väckte mig sen:)

Tänk och ligga i en varm säng och så är det helt kallt utanför täcket
ååhhh skönt haha låter rätt lockande :D
Tror jag ska lägga mig nu till mysig musik ;)
Här kommer bilderna sen idag :)
Natti natt :)


Jag och linus på bussen till entré

Jag provade kläder :)

Här stog nog alex och linus i 2 timmar samanlagt ! haha :)

Linus och jag på tåget hem :)

___________________________________________________________

Tack alla för en super kulig natt och dag :D
Puss po ir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0