27 Januari

Har nyss ätit klart och lugnat ner mig efter dagens timmar :)
Kl 2 började storma extremt kunde knappt gå till konfan sen
vi slutade lite innan faktiskt för gullbritt var snäll (a) :)

När vi stog och väntade på Eva (Felicias mamma) så trillade såklart jag
och när jag väl kommer upp så hör jag någon skratta då sitter thomas och
persson i bilen och skrattar så då trillar jag såklart en gång till!
Väldigt kallt och blött...

När jag väl kom hem var jag stenfrusen men pappa hade maten klar så då
blev det grillad kyckling och pommes muummmsss :))
Nu sitter jag här och funderar på att ta ett varmt bad men det tar så lång tid
och om man ska vara riktigt nogrann så är det ju nästan som att "bada i sitt eget skit".
Men skönt är de hehe :)

Har värsta problemet med att vakna på mornarna.. Vaknar såklart när klockan ringer men
somnar ALLTID om.. Någon som har något knep eller nått så man verkligen går upp
när klockan ringer eller nått för behöver verkligen hjälp!

Men men nu ska jag upp och plugga till SO provet som är på FREDAG =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0