26 Januari

Sitter hemma just nu kom hem för kanske en timme sen stack hem på lunchen för
man kan säga att vi hade håla sen hade jag håla på matten så mja min dag
slutade kl 11.37 (Y) hade biologi prov idag som jag sa och det var inte så
svårt som jag trodde att det skulle vara så happyface på de :))

Nu ska jag bara äta och lollo gör mig sällskap sen ska jag plugga sen
fixa mig sen när mamma kommer hem bär det av till malmö och se på skolor
sen blir det antagligen inom entre. Ja vad ska man mer säga

Tänkte åka till hässleholm innan helgen och för fösta gången 16 månader
hälsa på min ängel Linus på hässleholms kyrkogård.
Får se hur det blir för jag hör en röst i huvet som säger att jag inte borde
för att jag bara kommer må dåligt. Men ska tänka på linus. Han hade
velat att jag skulle komma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0