25 Januari

Hejsan allihopa! Sitter hemma hos Felicia och pluggar biologi -_-
Har prov i mon så det måste verkligen göras =/
Senare blir det mas med familjen persson sen så blir det titta på hockey match kanske :)
Trevlans sist jag gjorde de var nog typ i 7an :) Men men dagen idag har varit rätt chill
försov mig i morse så jag fick säga att jag var hos tandläkaren (a)
Men men i mon blir det till malmö med mamma och gå på öppethus på
cybergymnasiet och mediagymnasiet hoppas at de är mina val nu för de ska lämnas in
den 1 :( gud helt nervös shit :)

Haha naw felicia sitter och verkigen pluggar stenhårt på sin biologi haha :P
riktigt söt faktiskt;P haha synd att jag inte kunde ta ett kort på henne och lägga in
för har inte min USB sladd med mig :) men men ni kan ju se henne framför er sittandes i sängen(Y)

Måste igentligen tillbaks till pluggandet men jag orkar verkligen inte plugga känner jag :(
såå himla jobbigt men men

Håll tummarna nu för att frosta vinner matchen ikväll ;)
Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0