24 Januari

Idag har jag tagit det sjukt lugnt helt trött..
det blev jägers i fredes med biff och linus och sen fick vi GÅ hem!
en halv mil!!! Och jag kan säga att mina skoskav kommer inte läka de
3 fösta månaderna iallafall! Men men följde med mamma till city gross innan
mkt skratt och så :))) Sen blev det film sen mat och sen film igen
och nu ska jag bara se över franskan som  jag har till i mon som jag inte orkat
att göra innan idag ! Sen så blir det duschen sen så får jag se hur mkt tid där
är över :) Och mitt internet dampar pappa skulle kolla på det sen så får sitta
på pappas data tills han ordnat de -_-

Måndag imon då en hel ny vecka att påbörja .. Och snart sista dagen för valen och
jag vet fortfarande inte 2 och 3:e val .. ska på 2 öppethus i malmö på tisdag så får
hoppas att de blir dom valen (Y)

Men men nu ska jag börja plugga så jag kan de tills i mon (Y)
Sov gott och dröm sött :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0