22 Januari

Hej hej har nyss slutata fick håla på idrotten :)
skönt för jag är verkligen helt seg idag! Skulle inte orkat haha känner mig latis
men jag skyller på att det är fredag! :))
Ska snart titta på någon film hade jag tänkt och hoppas på att mamma gör
någon gottig mat till kvällen (a)
Är så himla mys sugen ikväll haha. Men men får borra ner mig i massa filtar
och en bra film så löser jag det på bästa sätt (Y)

_________________________________________________________________

Stör mig lite på alla som klagar på hur folk ser ut tex tjocka försmala osv
för man ser ju ut som man gör och det ändras inte hur mkt man än pratar
och kommenterar. Lixom det är ju inte så att man bara kan ändra på det så vips.
Jag tycker att utsidan är bara ett skydd för det viktigaste, insidan.
Det är insidan som gör kroppen värdefull inte utsidan. Tyvär är det inte alla som
följer insidan och då tänker jag på alla players. Leker med folks känslor.
Jag fattar inte varför? Det kan ju inte vara för att det är kul för vad är det roliga?

Jag tycker att har man fått någon att verkligen gilla en ska man ta den chansen
för man vet aldrig när man får den chansen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0