20 Januari

livit riktigt dålig på att lägga upp men känns som jag verkligen inte har tid
fast jag ofta bara sitter och glor.. :) men men idag fick jag iallafall min telefon (a)
och är redan kär i den :) Och i mon kommer mina linser äntligen!
har prov i hemkunskap i mon och har inte hunnit träna  eller jo kanske lite  men inte
alls så mkt som jag borde känner jag (N)  Men ska träna lite till innan jag lägger mig

Och jag vill ha sommar sommar och ännu mer sommar:D
längtar som in i till spanien den 4 juli  men man har iallafall något att se fram emot :)
Skolan idag var så himla långasam och dryg inga roliga lektioner alls !

Sitter här och lägger in alla nya kontakter för hand så himla dryyygt :(
Men men nu måste jag fortsätta med att träna på hemkunskapen så jag får bra betygsiih;)

Hare fiiiint haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0