2 januari

Nytt år ny början.
Har varit dålig på att blogga så nu började jag om helt
det ska bli ändringar på de :)
______________________________________________

Malin var här innan ikväll och räddade mig från att dö av tråk:P
Och om ni undrar vad jag gör uppe halv 6 så har jag faktiskt
ingen förklaring till det efterssom jag igentligen bör
ligga i sängen och sova just nu. Men har vänt på dygnet
helt så vaknar helt sent. Får väl snart bli daggs för mig
att krypa ner i sängen :)

På söndag blir det hem till Tomas och ta lite bilder vilket
jag ser framemot:) han ska ge lite tips och sånt som
kan va bra att veta i framtiden :) Sen blir det att ta bilder=)

Imon kommer Linus och underhåller mig oxå trevlans
thii snart kännt varandra i 6 år helt sjukt tider går så
himla snabbt asså 2009 bara flög förbi..
Men men nu ska Jessica gå och fixa sig och sen ner
i sängen och sussa :)




Hoppas ni har haft en lika bra start på året som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0