18 Januari

Helgen har varit helt ja vad ska man säga haha crazy
Helgen har iallafall varit mkt lyckad och kulig.
Nu sitter jag här och pluggar och det suger verkligen kan jag lova..
har musik och franska till i mon. Franskan är massa årtal och sånt
skit man ska kunna fattar inte varför men men :)
Nu ska äntligen min gamla byrå bort *happyface*
Och kan inte bestäma mig ska jag ha brunt eller typsvart ?
Det är frågan vill inte det ska bli förkort heller men måste verkligen
ha bort utväxten känner jag (Y)

_________________________________________________________

Och jag är helt shopping sugen :( inte braaa måste ha massa nya saker lixom
och jag måste läsa ut twilight boken för ska lämna in den om några dagar
och har inte börjat -_- Skynda dig Jessica :)
Och jag fick nyss versta iden på hur jag kan ta bilder ;)
olalala vad min hjärna kan vara bra ibland :)))
Och på torsdag är det öppethus på 4ans så ska dit och se hur den är :)

Nu ska jag ner och be pappa skynda på sig med maten för det kurrar verkligen
i magen nu känner jag :) skriver när jag pluggat klart (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0