16.05

Nu har jag precis vaknat och ja klockan är 4 och pappa
sa nyss att vi ska till släktingar om två timmar
och jag som är helt slut. Men alltid kul att träffa släkten:)
Så blirinte att träffa linus idag =/
Men kommer fler dagar :)
Och jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll =/
Har en hel garderob med kläder men aldrig nått som passa
till kvällen. Och det är sjukt kallt ute :O
Typ 13 minus eller nått.. Riktigt kallat om ni frågar mig..
Och jag måste verkligen lämna en bok på biblioteket
som är två veckor försenad redan och sen måste jag
hämta en bok jag resarverat för typ 2 månader sen som
kom för en vecka sen haha snacka om att dom är sega
för nu har jag redan läst den boken.  Men dom twilight bökerna
måste man bara läsa, har man börjat på en så måste man
bara läsa alla :) Jaja nu måste jag kasta mig in i duschen och börja fixa mig
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0