15 Januari

Sitter här kom nyss hem va och solade med josse och felicia
riktigt skönt faktiskt det behövs i dessa tider :)
Skolan idag var inget spec verken bra eller dålig
åkte skridsko sista lektionen och jag ska slå dig alex
vänts bara asså (Y) Men men nu sitte jag här och väntar på att
mamma ska göra klar maten riktigt hungrig är jag !
Ikväll blir det hem till Amanda där emelie oxå är vet inte
ifall fler ska komma men ska dit iallafall :) härligt härligt
blir väll lite chill night med lite dricka eller något.
I väntan på maten ska jag nog gå upp och fixa mina naglar
sen efter maten ska jag duscha och sen så får jag se vad som hender :)
Nat proven börjar på måndag och jag vill verkligen INTE att denna helgen ska ta slut!
Men längtar verkligen till gymnasiet slippa ringsjö skolan och börja om på nytt
verkligen härligt :) Och jag hoppas på mediagymnasiet i malmö
Men men vet inte vad jag ska skriva men orkar inte göra något annat

____________________________________________________________________

Vill verkligen slappna av men kan verkligen inte ..Massa krav som alla sätter på en
orkar verkligen inte när alla bara babblar om vad dom tycker och så ..

Men men nu ska jessica in på bilddagboken pusshej:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0