14 Januari

Skolan ida var faktiskt helt okej gick rätt fort oxå :)
Efter skolan följde jag med Felicia för hon skulle sola sen hem till mig och byta kläder sen stack
vi till tjurasjö och åkte skridsko (a) massa kul till isen börja knaka och vi åkte fort därifårn!
Våga knappt åka mer sen asså men tbx på isen igan:P
Sen blev det hem och hjälpa sin lilla söta mamma ner med julpyntet :)
Sen blev det plugga so och engelska (N) och sen glo framför datorn som vanligt (Y)
Och nu försöker jag få tag på jonas som inte svarar på sin mobil ....
Ska snart ner i duschen och sen ner i sängen och läsa twilight 4 en gång till :)
så himla bra är dom så det går inte att beskriva asså !
Men vill att det ska finnas fler böcker :(
Men men nu är jag så sjukt trött så jag orkar verkligen inte skriva mer :P

Ha det super (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0