12 Januari

Gick och la mig typ 9 igår för jag dygnade i går natt så jag somnade helt tidigt och skönt
Vaknade helt av mig själv och helt utvilad vid halv 7 så gick upp då :)
Satt och åt frukost med mamma louise och thomas helt nyttiga var vi också (Y)
Sen började klockan gå och då kom Felicia och dan och hämtade mig så körde vi
till skolan. Började men info om gymnasievalen helt sjukt nära nu +o( ush
helt skraj just nu. Men dagen i sig gick rätt fort när jag kom hem möttes jag av
lollo (syster) som sa att mamma åkt in på akuten för hon knappt kunde andas
och jag blev helt shockad faktiskt och extremt ledsen och orolig..
Men pappa och louise åkte in till henne så jag stack hem till felicia sen så stack
vi till tjurasjö ( stavning? ) och åkte skridsko med malin, Linus, Matte och Alex:D
riktigt skoj inte åkt på sjukt länge flera år men de gick bättre än jag trodde faktiskt :D
Sen belv det viking trevlans och nu sitter jag och pluggar franska hatar de verklgen

Men men nu ska jag plugga vidare hare haaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0