10 Januari

Dagen idag har bara varit så himla slapp!
vaknade och mådde illa så somnade om minst 10 ggr och sen när jag tittade på klockan
så var hon 17.30 jag bara woops gick upp åt och sen kom mamma och pappa hem
de hade varit och handlat så de gjorde mat sen åt vi sen blev det att titta på
morden i midsommer (Y) varade nästan i 2 timmar så mja sen så tog jag och duschade
och sen tog jag och djupbehandlade mig i massa salver och så sen satte jag mig här så jag
harvatt vaken i 5½ timme och nu ska alla lägga sig och jag kan ju drömma om att
jag kommer få någon sömn inatt =/ men men kommer nog inte behövas så mkt energi i skolan
i mon det är ju ändå första dan lixom :)
Så skönt att skolan ska börja lixom jag har knappt gjort något vettigt alls på lovet bara sover
bort hela dan känns inte alls bra faktiskt ... Så ska blir riktigt skönt att komma in i gamla
rutiner :) Sen får man ju träffa alla vänner som man inte träffade på lovet och så
riktigt härligt :P

Och nu vet jag iallafall säkert att jag ska ta mediagymnasiet som första val :P
Riktigt skönt när man vet vad man ska välja  nu har jag bara 3 val kvar -_-
Men men nu tror jag att jag ska sätta på någon harry potter film :D

Sov gott alla thii:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0