Kärlek?!

Brukar ställa frågan många gånger men finns det verkligen någon som passar en?
För när jag tittar mig om kring ser jag bara folk som inte vet vad kärlek går ut
på eller som bara leker med folk för att de har brist på fritid.. Dagens killar
vågar jag inte lita på. Känns som om jag skulle öppna min dörr för någon så kommer
jag ångra mig när dom smällt igen den mitt framför näsan på min efter någon vecka.

Men samtidigt vet jag att det finns folk som har väldig lätt för att bli kära precis som jag
och "inbillar" sig att dom är kära men sen kommer på att personen inte var rätt för en.
Men det är sättet som dom sen berättar de för personen. Det är de som gör mig upprörd.

En sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blev pizza till mat mumsigt och sett flera avsnitt av paradise hotel är sjukt trött men kan inte lägga mig kl 8 :P
Så får vara vaken ett tag till känner jag (Y) Tror jag ska gå upp nu och se vad resten av familjen Jönsson
gör en söndags kväll kl 19.55 :) haha ha det super


Kommentarer
Postat av: lovisa,

du har 100% rätt i texten, gillar din blogg (: <3

2010-02-08 @ 16:05:51
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0