Alla Hjärtans Dag

Somnade ruskigt tidigt igår men efter att varit iväg hela dagen så blev jag trött.
La mig på spikmattan med musik och vaknade upp en timme senare skönt var det
men linserna mådde inte så bra fick knappt ut dom haha blev lite rädd där..
Trodde nästan att dom satt fast. Men men vaknade runt 10 idag då gick upp åt frukost
och nu sitter jag här ska snart till konsum med louise och handla så ska vi göra sämlor
gottti :D och bara för att jag inte har någon att mysa med ikväll så blir det till att köpa
hem ett choklad oxå (a) sitta och tjock äta haha :)

men men en vecka kvar men två prov som ska göras mindre kul.. Men belönas iallafall med
lov :)) ni får ha det super :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0