7 Februari

Aloha!
Somnade sent igår lotta hade fest som hon bjöd in mig på så blev inte sängen
förens 5 igår så riktigt död idag. Vaknade runt 12.
Annars har helgen varit super men jag orkar inte skola i mon =/
Men men idag kommer iallafall alla hem från branäs ;)
Och jag har sparat mina pengar ;)
Känns lite skönt ändå ;)

Idag blir det anatgligen bara slappa för jag är så himla död.
Tycker att snön kan försvinna så det kan bli sommar och sol.
Åka och bada ligga på gräsmattan och läsa ååh vill har summer!:)

Och är sjukt sugen på choklad (igen) haha :P marabo (L)
Men jag orkar verkligen inte gå till konsum -_-
Så får se om vi har nått annat gottit hemma ..
Men men nu har jag inte så mkt mer att skriva får väl va lite
social senare (Y) :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0