3 Februari

Hejsan svejsan allihopa :)
Idag stressade jag satan till skolan han inte äta frukost eller nått
så när vi kom fram så hade vi såklart håla på matten -_-
Men dagen gick rätt fort kändes som jag verkligen pluggade
fast kan ju bara ha varit en fel känsla som jag kan få ibland
känns som jag har pluggat super mkt  men sen visar det sig
att jag haft fel på läxförhören -_- :)

Imon har jag iallafall sovmon till 10 och kunde egentligen ha fått det till
kl 12.45 men daniel är så ont att ahn tvunget skulle ha sin dumma lektion
ändå och tortera oss med svenska som jag redan är klar med -_-
Kräker på skolan just nu !!

Men imon blir det iallafall till Moa :D som jag saknar den kvinnan alltså
Sjukt länge sen vi träffades. Sticker till henne runt 4 tar tåget 16.02
och sen bussen 16.25 (Y) Sen på fredagen ska jag med henne till skolan (Y)
se om folket fortfarande känner igen mig (Y) Även fast jag inte förändrats
ett dugg :P Men men alltid kul att träffa massa gammalt folk :))

Sen på fredan kommer jag hem igen och då blir det chill med Biff och antagligen
någon annan med (Y) :) nice nice

Vad mer ska man skriva såhär en onsdagskväll ?:)
Jo jag har inte fattat mitt beslut än ska jag åka till Rom med konfirmand assistenterna
eller ska jag åka till GÖteborg med klassen ?? stor ångest om hur jag ska göra
Men tror ändå att det lutar mer åt Rom för där har jag ju ändå aldrig varit :)

Spännande värre :P Men samtidigt har jag ju ändå slitit som ett djur för att samla in
pengar till klassresan -_-

jaja nu ska iallafall jag gå och göra nått annat som typ in på facebook och sköta min farm
och lite sånt haha men men hör av mig i mon innan jag åker pusshej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0