16 Februari

Sluta klockan kvart i 2 idag skönt skönt :) så bara haft 3 lektioner efterssom
vi hade håla första timmen då vi egentligen skulle haft musik.
Men den behövde vi efterssom vi inte är klara med vår musik text än..
Ska snart in i duschen och sen plugga satan har fysik prov i mon och sen
matteprov och det är INTE okej! Men men, fick inte min data i går
som jag hoppades på beviken besviken ja.

Och jag är så himla shopping sugen men inte pengar till de just nu heller -_-
Dagen i sig har varit helt okej ett stort plus:)

Men provet i mon kommer gå rent åt skogen känner jag för att känns som jag varit
rätt så off under alla genomgångar haft tankarna någon annan stans ..

Men men nu ska jag in i duschen sen en STOR kopp TE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0