11 Februari

Har inte skrivit på några dagar men har inte orkat och tiden har inte funnits..
Men nu är jag iallafall här och skriver :) Hade nationella prov idag i svenska uppsats
och tyckte faktiskt det gick rätt okej =) men men vad vet jag =) Svenskan
i tisdes gick ju rent åt skogen.. Men men iallafall dagen idag har gått ruskigt fort ;o
Timmarna flög förbi när jag skrev uppsatsen 3 timmar kändes som en lektion och sen
lunch men då spelade jag, felicia och malin kort och sen två timmars hemkunskap
och kan säga att alla var så trötta så vi var över flum så kristell ville nog inte veta av
oss mer just då (Y)

men men i mon planerar jag att bara vara hemma och ladda inför helgen faktiskt känns
som jag kommer var rätt trött när kvällen är slut :) men kul ska det blir :)

Och alla <3dag vet jag inte riktigt vad som planeras har ju ingen lover så blir väl att
mysa med lite vänner eller något annat för ensam på alla<3dag är ju bara förbjudet!

Men nu ska jag kila vidare hare :)


Kommentarer
Postat av: Dennis

O du borde få min alla hjärtans dag kyss (H)

2010-02-12 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0