5 December

Sitter vid TVn och tittar på Beck med de två ljusen tända på bordet. Ska lägga mig strax tänkte bara titta klart på de och sen krypa ner. Imorse låg jag och Jonas kvar ett bra tag och degade. Gick upp och åt sen tog vi på alla kläder och packa in pulkerna i bilden och åkte till Frostavallen och åkte pulka. Sen åkte vi hem och åt och la oss i sängen och värmde oss.

Kalaset: Det började med att Jonas kom och han hjälpte mig med att fixa mitt hår. Sen fick jag min present, av min underbara pojkvän. Ett jättefint arband med en bricka där "vår" mening står  "för längre än föralltid. Blev verkligen jätte glad och tycker han är övergullig. Sen kom gästerna men slutade med att abulansen fick komma =/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0