19 December & 4 advent

Sitter i köket och har nyss bytat gardiner på mitt rum. Är helt slut orkar verkligen inte plugga.. Kan börja gråta så trött jag är på allting just nu. Känner att jag bara vill gå i ide och slippa bry mig om skolan. Orkar verkligen inte lägga ner mer på skolan nu..

Åkte till Jonas i fredes och var där tills idag. Har vatt jätte härliga dagar som vanligt. Hade jag inte varit så seg så hade jag skrivet lite mer detaljerat men jag orkar inte haha. Vi åkte iallafall inom min mormor & morfars grav. Var kallt ute idag. Imon har jag kompliteringstid hela dagen. Så är jag klar på historia så börjar jag kl 10 ist för 8. Så får skriva klart allt. För vill verkligen inte ta tåget kl 7. Jaja nu ska jag ner och ta en läsk och börja plugga see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0