15 December

Igår var det exakt 10 dagar kvar till julafton yeeey ;) Igår kväll åkte jag till jonas vid halv 8 tiden sen duschade vi och sen blev det desperate sista avsnittet för i år :( Sen skulle jag göra klart mitt foto arbete men blev inte riktigt som jag hade tänkt men ändå. Sen la vi oss gick upp vid 7 tiden och åt frukost sen körde han mig till stationen. Så klart somnade jag på tåget. Vaknade och trodde att jag var i Danmark. Haha kan säga att jag var lite rädd där hade inte pengar med mig haha men så stannade vi och det visade sig att vi bara var i Lund. Min lättnad där japp haha. Såklart somnade jag om och vaknade lagom till vi stannade till i Malmö. Tycker inte om att åka pågatåg hem nu men sån tur stannar det inte på alla mini stationer så är nästan som ett ö-tåg. Men tur att det är igång nu så man slipper alla väntetider ut. Fast förseningarna är fortfarande kvar ... Drygt.. Imorse blev det försenat för de hade kört på en älg... Stackare :( :) Efter skolan ska jag åka till Jonas mest för att lämna pengar men stannar väll där lite :) Men måste plugga har matte prov imon -_-

Bowlade på idrotten igår och haha gick inte så bra för min del. Min tumnagel bröts och jag låg sist haha good (N) Men jag är inte bitter. För jag slutar 13.40 !!! Yey awesome. Men nu ska jag fortsätta med mitt arbete om forntida Egypten för det gör jag ju så gärna lixom (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0