12 December

Sitter hemma hos Felicia och ska fixa oss till jägers. Vid 8 drar vi vidare till Josse för lite förfest. Jonte kom i torsdes och det har varit 4 underbara dagar med honom. Igår blev det lite efter firande för mamma Janne och chaya och Johan kom. Blev riktigt kul med wii, och med andra chester och jeopardy haha riktigt kuligt :) Idag drack jag och Jonas monster och jag tror inte att jag riktigt tål de för nu darrar mina händer extremt mycket och känner mig helt svag i hela kroppen ;s Men men :) Nu ska jag börja sminka mig :) todelooo

Kommentarer
Postat av: Jonas

när du skriver jonte kan man tro du menar någon annan x)<3

2010-12-13 @ 13:28:40
URL: http://jivooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0