Från danmark den 4 Augusti

Vi tog tåget strax efter 9 och var i danmark vid 11 kanske. Då gick vi i lite butiker och sånt:) Tog tåget till köpenhamn och gick där. Där var en kulig kille som inte hade något huvud. Jag och louise var ju tvungna att fota. Och då drog ha ner paraplyet vi bara vafan ;o :P Åkte även till louisiana och gick på museet:) Inte spec mycket för konst men det var väll trevligt:)  Blev även picknik i skogen haha hittade ingen bänk så gräset fick duga :P Sen vid 2 tide tog vi tåget till klambenburg eller hur det stavas eller o bakken ens ligger där haha :) Jag och louise var dumma nog att börja med en karusell som gick upp och ner så båda höll på att spy..


Så vi gick och skulle göra de cowboy spelet där man sitter på en häst och skjuter hela salen var full och vem vann om inte jag :P haha louise bara whatafuck det är ju du jessica! Du vann!! Jag bara fan vad pinsamt där kom upp en stor bild på mig .. Senare åkte vi bergodalbanan ett antal gånger. Sen var det dags för spöktunneln.. Det värsta var att där var riktiga männsikor som går runt och skrämmer en och såklart bombade de mig och louise.. Jag har nog aldrig skrikt så mkt som då.. Sen åt vi buffe mumsigt och sen åkte jag och luise på safari.. Man åkte rut i en bil och så skulle man skjuta alla djur :P Kuligt ;D



BJUDER PÅ BILDEN (Y)

Kommentarer
Postat av: emilia

fin blogg :)! o va fina bilder du tar, fotar du med en stystemkamera, iaf vilken ? :)!

2010-08-07 @ 01:39:52
URL: http://emilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0