Första skoldagen avklarad :)

Gick upp klockan 6 idag eller mja jag vaknade och kunde inte somna om. Pratade lite med mamma och vid 07 iden gick jag ut en runda med wilmer i skogen. Älskar att gå i skogen på morgonen.

När vi kom till skolan samlades alla i hörsalen där vi blev indelade i våra klasser och gick iväg. Såklart kände jag inte en jävel. Vi gick igenom nästan hela skolan och tittade vart allt låg och så:) Sen blev vi fotade till vårt  " låne, matsal och dörrkort" Det är lite sjkt man drar kortet i en låda i matsalen så kommer där ut en tallrik. Så har man inget kort får man ingen mat. Iallafall träffade en tjej som jag lyckades växla några ord med. SKÖNT. Sen hade vi prov i matte så de kan se vilken matte grupp vi ska gå i.

Imon börjar jag kl 09.00 så tar tåget 07.56 så ska någon ta det så hör av er. Börjar med att vi ska hämta ut våran data. Sn ska vi ha någon kurs i data grejs. Slutar halv 4 så då ska jag till Nova Lund och titta på skorna jag ska köpa. Tänkte köpa dom idag med Skopunkten låg lång åt skogen.


Alla får en macbook så tack :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0