5 Augusti

Vaknade vid 1 tiden och älsklingen låg och sussade sött bredvid mig. Älskar när han ligger där och sover och man pussar han på kinden och ser hur han blinkar. Lite senare gick vi upp och åt frukost. Han stack runt halv 4. Då blev det igån med städandet. Senare på kvällen blev det ut och träffa thomas och alex :) Satte oss först vid typ musikskolan och chillade och pratade blev sedan vidare till vår bänk vid skolan och hittade deras nya låt som de tjatar ;) ( jag har vatt i jöja) stavning? :p Senare drog vi till preem och pågarna var hungriga :) Därefter kom det en rymling från nått hem som de tvunget skulle följa efter ;S Satte oss åter igen vid musik skolan och då kom polisen och pratade och frågade vad vi gjorde ute så sent och om vi sett en rymling från ett hem. Vi bara hade han långt lockigt hår? De bara nä kort vi bara vafan finns det en till?;S Sen blev det lite dans och boxning med pågarna och runt 2 följde de mig hem :) Nu sitter jag här och pratar med snutte och ska snart krypa ner i sängen:)

Vill även ha dessa kläderna och funderar starkt på att skicka efter dom :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0