2 År utan min ängel Linus<3

Min tid med Linus..

Vi började prata 2006 alltså när jag gick i 6an. Han var hur tevlig och snäll som helst. Dagen han kom och behövde prata ändrade vår rellation ändrades till mycket nära vänner som alltid fanns där. Inte en dag gick utan att han fanns där på datarutan. Jag kunde skratta så jag fick ont i magen. Jag höll han för mig själv som min " Hemliga Kompis " Men ångrar mig nu efter eftersom alla skulle haft den chansen att träffa en av de underbaraste människona på denna jord...

Den 13 Augusti skrämde Linus vättet ur mig. Han hade fallit till båtten och kröp fram för att han inte kunde resa sig. Han svarade inte mig när jag ringde eller skickade sms och de förbjudna tankarna började komma. Tänk om han ...? Han får inte ha...! Allt snurrade.. Klockan 10 på kvällen skrev han förlåt att han inte svarat han behövde bara tid för sig själv. Vi pratade till klockan hlav tre. Jag gick och la mig men lättnad att han fanns kvar i livet..

Linus sista natt..

När jag vaknade kände jag att något var fel jag ringde och ringde. Ingen svarade såklart. Vid halv 11 tiden ringde hans bror och berättade precis vad som hänt. Linus dog den morgonen. Docktorerna kunde inte få igång Linus igen och han avled klockan 09.45 den 14 augusti...

När Linus lämnat oss
När jag fick veta det var det som att mitt hjärta frös till is och jag fick inte fram ett ord. Jag kunde inte fatta det.. Det var som att någon sa att de sett en utomjording.. Jag ville inte tro det jag hörde.. Tårarna började strömma ner och jag kunde knappt andas. Han som alltid funnits där var plötslgt borta..

Jag skickar fortfarande sms till han numer.. Hopp om att han skulle kunna svara. Även om jag vet att det är omöjligt. Jag förstår inte hur han kunde lämna oss. Han hade allt framför sig. Det finns så mycket att skriva. Men jag vet inte hur. Jag kommer aldrig att komma över detta. Bara lära mig leva med det. Det kommer alltid att vara i min tanke. Man får bara lära sig att kontrollera sina tankar..

Vila i frin min ängel (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0