18 Augusti

Hejsan svejsan allihopa:P

Det är så tråkigt att ha lov när alla andra går i skolan -_- Nästan alla började idag och sjäv börjar man inte förens på Måndag. Men men inte så lång tid bara två skoldagar :)

Var vaken till klockan kvart i 6 när pappa gick upp då smet jag ner i mammas och pappas säng och pratade med mamma somnade även i tre timmar vilket behövdes eftersom jag inte sovit.. Senare hoppade jag in i duschen och fixade mig. Tog tåget till hässleholm 14.02 och Jonas kom och hämtade mig på stationen :) Vi satte på någon extremt failad varulvsfilm haha. Sen satte vi på någon bil film haha fattade inte så mycket :)

Jonas körde mig till stationen lagon till 119.42 tåget :) Köpte ett choklad sen sate jag mig på tåget. Regnade lite påvägen hem så blev till att gå fort hem. Nu sitter jag här och funderar på att sticka till Lund imon och åka till nova lund. Även en tur inom media markt. :)

UTTRÅKAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0