16 Augusti

Kom nyss hem från Lund.. Åkte först till eslöv och betalade kör kurs så jag kan börja övingsköra så småningom :P Åkte till Nova men köpte inget :) Nu sitter jag här med älskling och tar lite kuliga kort haha kul kul ;)

Igår åkte vi till vaxsjön med Bea, Thomas och Jesper :) Badade var lite kallt men gick awesome:P var där 2½ timme sen körde vi hem och la oss i ett varmt skumbad med massa ljus och musik. Så blev till att ligga där i två timmar och mjuka upp oss. Sen Gick vi och la oss.

Vaknade runt 2 åt frukost och sen gick vi till komunen och hämtade mitt tågkort till skolan:) Sen åt vi mat och sen stack vi :)

Ikväll ska jag kanske träffa Bea och se på film :) trevligt trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0