10 Augusti

Vaknade vid 10 av att pappa bankade på dörren och sa att vi skulle gå upp för vi skulle åka vattenskidor.. Även fast jag kände mig kraslig så lyckades jag komma upp. Jag och Jonas åt en snabb frukost sen bar det av till Ringsjön. La i båten och brjade med vattenskidorna. Det gick rätt bra denna gången trillade bara 2 ggr och kom upp på första försöket :) Älsklingen var också super bra :P ( Tror han övat i smyg (a). ) Sen blev det dags för "ringen" Även den var superkul som vanligt. Och pappa lyckades få av mig denna gången ;P När jag kom hem börja jag må illa la mig i sängten och somnade bums.. Snutte satte sig vid datan och hade roligt åt mig när jag sov och drömde.. Han åkte runt 7 tiden.. Nu har jag ont i halsen BAJS! Måste bli frisk fast känner mig redan bättre... Ska ju sova hos snutte under festivaldagarna så får se till att bli bra nu :)

Igår kom Jonas och hans mamma och hälsade på pratde lite och sen åkte dom vidare:) På kvällen tvingade jag hit jonas igen så han hde inget val;) bara till att sätta sig i bilen och köra hit (a) Då blev det filmmys ( Narnia 2 ) Den är faktiskt helt okej :P Sen blev det spel med Lotta sen kröp vi ner i sängen. Som Jonas fick bädda :))

Nu ska väntar jag på att Jonas ska duscha klart så att jag kan ringa han. Sen ska jag krypa ner i sängen och nanna kudde och hoppas på att jag mår bättre imon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0