1 Augusti TOPPEN ?!

Hejsan allihopa!
Kom nyss hem från sjukhuset.. Vaknade av att jag hadde cp ont. Åkte in och fick utskrivet tabletter som jag ska äta en tid framöver. Blev riktigt irriterad inte precis bästa läget heller... Påvägen hem åkte jag och mamma in och köpte choklas och läsk till hemresan och packade in oss i bilen igen..

Igår var väll trevligt himla kul när man får träffa hela släkten igen :) Och nästa vecka är vi på det igen då är lollo 20 bast ;) Trevligt trevligt :) Asså jag är så himla sugen på att ha vinter nu. När man får gå med tjock jacka och mössa halsduk och vantar (a) ghaa lägtar :) Och nu är det bara 22 dagar kvar till skolan börjar. Kan inte fatta att lovet har gått så fort.

Fick reda på att vi ska till berlin nästa år för att min kusin och hans fru ska gifta sig. Blev så himla glad för deras skull. De är så himla söta tsm och riktigt snälla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0