23.01

Kom nyss hem vatt och lämnat moa på stationn sviiinkallt är det
 och det blåser som fan. Men trevligt har vi haft :)
 Kollade på tv lite och satt vid datan sen blev det grillat mumma :)
 mötte johanna och hennes boy oxå :)
 sen blev det vandring hem med hög musik i öronen finns inget bättre ;)
 Och nu är mina pengar slut oxå laddade innan ikväll
 men de har fan inte kommit så mamma skickade till do
m så de skulle fixa de men ghaa störigt ju :(
 Nu blir det väl till att göra klart det sista på mitt so arbete
 så kan jag öva till franskan och fysiken i mon.
 men vet inte hur jag ska klara det..
Ghaaa det är så himla mycket i skolan nu vet inte hur jag ska palla med allt ...



En underbar bild på mig och mamma :)

Jag älskar dig mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0