uppskrämd

såg på en läskig skräckfilm hemma hos malin
efter vi vatt och ätit sjukt rälig kommer inte kunna
sova :( jag och felicia gick hem och var sjukt rädda
och så lät det från buskarna uuush...

Aja här kommer iallafall bilderna sen kvällen :P


haha ser ut som jag verkligen tänker haha :P
Men iallafall jag och felicia vid vaxsjön :))


Malin-Jag-Felicia


Grillade marsmellows eller hur det stavas:P
och korv då såklart thii muma




verkligen seriös bild (Y) men efter vaxsjön stack
jag och felicia hem till henne ;)
Testade färgerna och kom fram till den ljusa (Y)
Sen stack vi ut och åt (Y) :P



sen hem till malin och se fiiilm :)))


Kommentarer
Postat av: felicia

usch vilka hemska bilder på mig!:(

2010-04-25 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0